Firsova Tatyana G.
RussiaSaratov
Saratov State University,
Russia, Saratov, Astrakhanskaya 83
кандидат филологических наукtanfirsova@yandex.ru
Author's articles
- КОНЦЕПТУАЛЬНЫЕ ОСНОВЫ МОДЕЛИРОВАНИЯ КУРСА «ПЕДАГОГИЧЕСКОЕ МАСТЕРСТВО АКМЕОЛОГА ЧТЕНИЯ»
- АКСИОЛОГИЧЕСКАЯ КОНЦЕПЦИЯ ЧИТАТЕЛЬСКОГО РАЗВИТИЯ МЛАДШИХ ШКОЛЬНИКОВ
- АКМЕОЛОГ ДЕТСКОГО ЧТЕНИЯ: К ВОПРОСУ О ТЬЮТОРСТВЕ В ЧИТАТЕЛЬСКОМ РАЗВИТИИ
- The Correlation between the Empathic Potential and Literary Development of the Child-reader
- Virtual Methodological Office as a Means of Developing Professional Competence of Future Teachers
- A Teacher’s Culture of Reading as a Means of Humanizing Educational Environment
- XXV Strakhov Readings: Results of the All-Russian Scientific Conference
- Traditions and Innovations: International Forum “Humanization of the Educational Space – 2019”
- Structural and Contextual Characteristics of Text Artistic Perception in Future Teachers
- V МЕЖДУНАРОДНАЯ НАУЧНАЯ КОНФЕРЕНЦИЯ «КОНФЛИКТЫ В СОВРЕМЕННОМ МИРЕ: МЕЖДУНАРОДНОЕ, ГОСУДАРСТВЕННОЕ И МЕЖЛИЧНОСТНОЕ ИЗМЕРЕНИЕ»
- Mastering the pedagogical potential of cultural and educational city environment: The experience of implementing project-based master’s degree programme